Doprava zadarmo
    • info@alotex.sk
    • 908 656 347
  • NOVINKY NA EMAIL

    Alotex   /   Výmena, vrátenie a reklamácia

    Výmena, vrátenie a reklamácia

    Reklamácia tovaru

    • Vyplňte prosím on-line formulár na tejto adrese.
    • Vyčkajte na posudok reklamácie reklamačným oddelením.
    • K uznaniu reklamácie nie je nutné bezprostredne odoslať tovar späť, v niektorých prípadoch stačí zaslať iba fotografie.

    Vrátenie a výmena tovaru

    Adresa pre zaslanie tovaru:
    POZOR: Prosíme o zaslanie tovaru Slovenskou poštou, v opačnom prípade nám nemusí byť balíček doručený.

    FROGMAN s.r.o. 1530
    P.O.BOX 901
    Detašované pracovisko - Sihoť
    911 01 Trenčín

    • Lehota na vrátenie (odstúpenie od zmluvy) je podľa zákona 14 dní od prevzatia zásielky.
    • Výmena tovaru v období január-október v lehote 14 dní od nákupu.
    • Výmena tovaru v období november-december v lehote do 15. januára nasledujúceho roka.
    • Výmena tovaru možná iba za tovar rovnakej či vyššej hodnoty.

    Čo bude ďalej?

    • Zásielku prosím odošlite na vyššie uvedenú adresu. Adresa je zbernou adresou pre naše zásielky vo Vašej zemi.
    • Číslo: 1530 v adrese je nutné! Bez neho nebude zásielka doručená našej firme. Ponechajte si podací lístok s číslom odoslaného balíku.
    • Zo zbernej adresy doručenie do ČR - nášho obchodu môže trvať 3-10 pracovných dní. Prosíme tak o trpezlivosť. Akonáhle balíček dorazí do ČR ihneď riešime výmenu alebo vrátenie platby na Váš účet.

    Podmienky pre stav vráteného tovaru:

    • Tovar nesmie javiť známky opotrebenia, používania, či poškodenia.
    • Tovar musí byť v pôvodnom obale, nepoškodený, nepoužitý.
    • Tovar musí byť označený vísačkou, nestrhávajte vísačky.
    • Objednané výrobky (spodné prádlo) skúšajte len na spodnom prádle.
    • Tovar nesmie zapáchať cigaretovým dymom, parfúmom ani ničím iným.
    • Tovar nesmie byť opratý ani upravovaný.
    • Nepoškodzujte obaly - krabičky tovaru. Obal výrobku nie je obal pre prepravu tovaru! Poškodená darčeková krabička bude účtovaná.
    • Rozbalený punčochový tovar nie je možné vymeniť alebo vrátiť. Toto platí aj pre sortiment s ochranným obalom alebo podľa hygienických podmienok povahy výrobku.

    Doplňujúce informácie k čiastočnému odstúpeniu od kúpnej zmluvy (vrátenie časti objednávky)

    Pri objednávke, kde bola doprava zadarmo: Pokiaľ je hodnota ponechaného tovaru nižšia ako stanovený limit pre dopravu zadarmo v dobe objednania, bude od hodnoty vráteného tovaru odčítaná pomerná čiastka poštovného (počet kusov ponechaného tovaru/počet kusov vráteného tovaru) podľa typu vybraného dopravcu a formy platby.

    Príklad pri vrátení 1 z 3 položiek s pôvodnou dopravou kuriérom UPS na dobierku = 66% z 5.50 EUR.

    Pokiaľ po odčítaní vráteného tovaru nesplňuje hodnota ponechaného tovaru limit pre skôr uplatnenú objemovú alebo vernostnú zľavu, alebo iný zľavový či darčekový kupón, bude hodnota tejto zľavy odčítaná od vrátenej čiastky.

    Dôležité upozornenie:

    Žiadame zákazníčky, ktoré nám posielajú na výmenu plavky, či podprsenky, ktoré majú pevnú vycpávku (tvarovaný košík), aby tento tovar nepoškodzovali nesprávnym zložením alebo "napchaním" do krabice, alebo sáčku. V prípade poškodenia košíku nebude výmena alebo vrátenie možné. Tovar vložte do krabice, v ktorej sme Vám ho poslali a to spôsobom, akým Vám bol doručený od nás. Takto zaistíte, že tovar bude v poriadku a chránený aj počas prepravy.

    Tovar nám posielajte v pevnej kartónovej krabici (pokiaľ Vám bol tovar od nás v takejto krabici doručený). Darčeková krabička (obal tovaru) nie je obalom pre prepravu. Papierová obálka, sáčok a podobné mäkké obaly nie sú vhodné, nechránia obsah a môže dôjsť k poškodeniu obalu - darčekovej krabičky tovaru alebo aj tovaru, a tým môže byť znížená cena o nutné náklady na uvedenie do pôvodného stavu alebo v prípade poškodeného tovaru (používaného tovaru) nebude výmena ani vrátenie možné a tovar bude odoslaný zákazíkovi späť.
    Tovar posielajte v pevnej kartónovej krabici - najlepšie v našej, v ktorej Ste tovar obdržali !
    Ďakujeme.

    Lehoty platieb

    • Vaša požiadavka bude spracovaná najneskôr do 3 pracovných dní.
    • V prípade výmeny tovaru Vám peniaze vrátime späť na účet a bude potrebné vytvoriť novú objednávku.
    • Ak budete tovar vracať, peniaze obdržíte spravidla bezprostredne po prijatí tovaru, maximálne však do 14 dní.

    Neviete si rady?

    Kontaktujte nás na čísle 908 656 347